sorry

glömde totalt allt blogga förut.
åkte typ till pappa direkt och vart utelåst för min pappas sambo (Christin) var ute med bosse.
trodde hon skulle va hemma men hon hann fara.
min syster var på gymmet (förstår inte hur hon orkar)
och pappa var på jobbet.
lite tråkigt nu när pappa jobbar från 5 på dan till sju på morgonen.
han väcker mig på morgonen sen om jag går hem efter skolan så träffar jag han innan han far.
men brukar inte göra det så vi får se.
men han jobbar inte ihelg så träffar han då i alla fall.
har typ inte gjort något förutom ätit godis, mat, glass och druckit cola.
snackat med min syster och sen christin också.
kollade tv med christin också tills hon gick och la sig.
är själv as trött men kan inte sova.
inte försökt heller men känner mig själv så bra vettni ;)
ska ta en bild åt er för att vara lite snäll
 
 
jag får ett år sedan.. hahha dör
 
Jag ny. inte så mycket skillnad. förut att jag inte har smink på nu.
sen är mys kläder på. mjukisbyxor och en t-shirt, love it!
Ska iaf ta och lägga mig och kolla någon serie eller något nu, tror inte jag bloggar innan skolan i alla fall..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0