blev inte av med datan

#happy
 
men får egentligen inte gå ut på ett tag, men vi ser hure blir me det.
är ju hos min pappa och ''testar'' att bo här.
har inte funkat så jättebra om vi säger så.
det första dagarna var väl ok osv.
men ja.
redan igår tänkte jag att jag inte tror att jag kommer fortsätta bo här så..
började sminka mig ännu mer också för har inge liv.
hungrig men ingen mat lust överhuvetaget så tänker inte äta.
plus att jag vill inte spy så då äre lika bra att inte äta alls.
nu ska jag i alla fall börja packa mina saker och sen gå till skolan.
sen blir det väl att dra till pappa, städa undan allt (ganska stökigt i rummet).
sen be Magnus hämta mig och sen bo hos mamma resten av mitt liv (tills jag flyttar hemifrån).
tror det kommer bli bättre så i alla fall.
trivs inte här nu och inte gjort det förut.
jaja, hejdå. tog några bilder.
 
såg fett tjock ut men aa.
 
sjukt gammal bild på mig får ni också
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0