klar

kom just precis upp från duschen.
sitter och skriver med folk på sms och kik just nu.
ska ta något att dricka nu för är jätte törstig. tänkte sätta mig att skriva ett åsiktsinlägg men orkar inte.
skriver istället en sak jag stör mig på.
 
folk som använder samma bild i flera inlägg i en vecka typ.
hellre ser jag ingen bild alls än att sitter och stirrar på samma bild två gånger per dag.
det är någonting som jag verkligen tycker är jätte störande.
helt ok om man gör det nån gång men ni fattar.
 
eftersom jag ska börja blogga på riktigt så tänker jag sätta mig och ladda ner blogg.se appen till telefonen för att kunna blogga om jag är i skolan eller ute.
eftersom jag är ute ''typ'' varje dag så blir det dåliga inlägg ofta.
men är hemma någon gång där i mellan och då kan jag börja ordentliga inlägg eller va man ska säga.
 
tänker ta och avrunda här, kan säga god natt redan nu för är ganska så trött.
tänker ta och dricka någonting nu, borsta tänderna och sånt och sen lägga mig ner och kolla film.
ingen aning om vad jag ska kolla men ser då
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0