kämpa på för imorgon är en annan dag

saknar min ängel, min ena halva, det finaste som någonsin hänt mig.. 
 
jag kommer vänta på dig, när du kommer så kommer jag att finnas här, kämpa vid din sista och vara ett bra föredöme. har inte varit det men kommer bli det.. kommer kämpa för allt jag har för din skull, för att allt ska bli bra, inge dumheter bara vara ''snäll''. jag kommer göra allt för dig, vad du än ber mig om, bara att få en dag med dig, en timme eller bara ett telefon samtal. sitter alltid och kollar allt vi skrivit, allt vi skrivit och tänker på allt vi gjort. du har alltid funnits för mig, dag som natt, har alltid kunna ringa, gå till dig och prata. vi kunde sitta i flera timmar och bara prata om allt och inget, men det var aldrig direkt tråkigt, det var roligt eller tjill. jag vet att det kanske var bäst såhär men det är inte som jag vill ha dig, men för din skull kan jag ta den smällen, ja kan ta det här, jag kan leva såhär ganska länge, med hoppet om dig, att du ska komma.. fäller tusen tårar för dig, det är kämpigt men mår du bra så mår jag bra. inget är sig likt utan dig, ingenting alls. smsade och ringde dig varje morgon, varje kväll, var med dig varje dag. har mycket att skriva men väljer att inte göra det. men du är det bästa som hänt mig och kommer alltid vara det, jag älskar dig av hela mitt hjärta och kommer finnas här sedan, älskar dig MSO <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig finaste vännen, du är så bra! <3

2013-11-26 @ 10:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0