WIHO!

har ingen aning om vad jag ska skriva eftersom dethär är ett tidinställt inlägg så vet jag inte direkt vad jag gör just nu xD.
tänkte tipsa om lite smink osv jag tycker är bra iaf! :)
FIT me märket är as bra!
jag använder både två och dom funkas verkligen as bra, finns och alla möjliga färger, jag har nummer 115 för jag är väldigt ljus men finns ljusare också, finns och köpa på kicks för ungefär 140 kr :)
 
det är märket make up store och den är otroligt bra!
det bästa med den är att ögonfransarna inte fasnar med varandra, dom gör oftast det.
finns och köpa på kickas för ungefär 185 kr :)
 
Jag älskar denhär!
det ser jätte naturligt ut om man inte tar för mycket då.
den till och med luktar gott, hur bra än inte det?
den räcker ganska länge också!
finns och köpa på kicks för 109 kr :)
 
det var allt, jag använder alla domhär + en massa annat smink som typ bronzer, ögonbrynspenna, eyeliner m.m
 
hoppas ni gillade inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0