Haft bloggpause.

 
borde kanske ha skrivit det men inte orkat blogga så förlåt eller nå?
kan blogga hyfsat bra tills på fredag då åker jag till tjautjas typ så tar inte med datan men kanske ett mobilinlägg?
vore väl skit bra.
ligger i sängen just nu och ska orka tjocka mig.
 hahaha lol, men håller på att ladda alla bilder från telen till datan.
skit bra när man ska blogga.
ska ta och ladda från kameran också, ladda den och fota på fredag.
åker dit med mamma och dom om ni undrar.
och kommer hem på lördag till mamma och då får jag väl se hure blir med uppdateringen men ser väl.
ska göra ett test eller något på bloggen medans jag väntar på att bilderna ska ladda ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0