andledningen varför jag inte har bloggat

min dator är fuckt up, liksom min tele, blogg.se appen funkar faen inte..
och min dator har virus, jippi?
nä men varför händer det seriöst alltid mig?
ajja min kära pappa ska fixa den nu, fast först tänkte jag leka smart och sa att jag kunde fixa det själv..
men (a)..
jag vet inte riktigt var ett virus är eller vad ett virusskydd är så då var det kört.
tog min systers dator och bloggar åde. men får min dator troligen om nån timme.
men jag har hellre virus på datan än tar bort mina bilder iaf!
fast pappa kan fixa bort det för han har redan måsta göra det en gång xD
klantig jag är. men min förra dator hade så mycket virus på sig så hojj..
seriöst gjorde aldrig något åt det.
men sen spilldes det öl över den och det förklarar det mesta va?
ajja..
kommer börja blogga normalt igen när jag får min dator.
vilket blir ikväll skulle jag kunna tro?
iaf så har jag dyngat (Y''
så inte sovit inatt alls men for ändå på gymmet med syster och amanda (min systers kompis) :)
var där en timme och vi körde bara kondition (stava? haha)
alla var rätt så trötta plus att kära jag är rätt så förkyld och har hosta och man ska igentligen inte träna alls då.
men skit samma.
ska fixa ett tidsinställt inlägg, wiho..?
hahahahha gansters! vettefan vad bilden gör på min syster dator menmen.
snygga var vi iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0