Skolan

sitter i skolan i datasalen och ska igentligen skriva en filmanalys men orkar inte för slutar tjugo i så.
Inte sett hela filmen heller.har ju ingen dator hemma just nu så kan inte blogga, eller har surfplattan och telen men orkar inte. fast får en ny dator om två veckor typ så då kan ni räkna med grym uppdatering!
hoppas att jag inte blir avstängd för att jag bloggar men inte tror jag.
slutar två idag så rätt så tjill, efter den här lektionen så har jag en halv timmes rast och sen idrott, intressant eller?
sen slutar jag vilket är grymt! (Y''
då hem och typ fixa mig lite mer åde sen ut!
varit ute sen halv sex imorse så är lite trött sen har man vakat så kommer sova gött inatt!
kommer troligen komma upp lite videos jag och malin har gjort ihelg.
dom e rätt så fula men ändå rätt så gryma! ;)
Ajja slutar om nån minut så hejdå!
videosarna kommer upp senare idag, ska göra malins läxor oxå så..
Heh..
gullig hund man har, även fast han är sjukt jobbig! dock var han liten där  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0