God jul fuckers .

suttit och tagit fula jävla bilder med min syster, hon kommer säkert lägga upp de på hennes blogg så ni kan ju kolla där om ni vill se de.
min familj sitter o kollar kalle anka och jag och min syster sitter o bloggar
socialt liv eller något.
sitter å o lyssnar musik för är inte så förtjust i kalla anka, bara samma sak år efter år så de kan ta sig i röven.
funderar på ett videoinlägg senare men vi får väl se hur det blir med det. fucking trött..
okej nu ska jag verkligen sluta svära.
efter kalle anka så ska vi äta mat, sen öppna julklappar och sen blire väl att tjilla ett tag o sen fara till papi.
fira jul där också åde.
ajja lite bilder kan ni väl få..
 
nyss
en bild från i söndags tror ja :)
nyss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0