packar .. :)

Heej!
tänkte ta en pause och blogga!
alltså håller jag på att packa, visst har jag ett roligt liv?
iaf klev jag upp vid något över tio, roligt?
då duschade jag, tjillade, åt något och nu packar jag!
ahhahahaha ..
döööööör!
vill ut!
roligt inlägg dethär kommer bli.
har iaf damp och vill vara med någon men har typ mycket fortfarande att göra.
gick också och la mig vid 4 igår men kunde inte blogga för telen dog och datan var ner packad.
fast har packat upp datorn för min syster ville blogga och hon har inte med sin.
fett najs att flytta?
haha verkligen inte..
såhär ser iaf mitt liv ut just nu..
lång+tråkigt.
iaf så kanske jag får vara med någon redan på söndag, tror jag och Pi skulle och äta pizza då?
mums!
sedan frågade felicia om hon kunde komma till mig på måndag, såklart så kan hon komma!
eller om det går för mamma men det kommer det!
fifan vad långt inlägg..
ska sluta tråka ut er, Byee! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0