när fan ska ni börja fatta..

gjorde ett videoinlägg med linda men den kommer upp imorgon!
sitter iaf och tänker..
fifan vad jobbigt..
nu är det såhär att jag gillar en person så sjukt jävla mycket..
då menare jag MYCKET ..
ingen vet vem och ingen kommer någonsin att fatta.
jag vill liksom vara ihop med honom, vill att det ska funka!
men om han ska håla på såhär så kommer det aldrig någonsin att funka.
då menar jag verkligen aldrig..
han säger att han gillar mig men han visar inte det..
fifan vilken smärta det här är......
allt känns skit just nu!!!!!
önskar att alla bara börjar fatta, ingenting funkar och allt är fan bara fuckt up!
att dethär alltid händer mig.
snart har det varit såhär 4 år. nu i sommar blir det 4 år.
fan det känns som hela livet.
fifan orkar inte blogga nu men återkommer väl imorgon!

image description
Jag älskar dig gumman! ingen kommer någonsin betyda lika mycket som du. ingen kommer någonsin att fatta vad vi gått igenom. dom kan bli hur sura dom vill men du vet att du går före allt annat och det kommer du alltid att göra. vi kommer klara oss igenom alla bråk och tjafs det har vi ju alltid gjort? men du vet att vad som än händer så kommer jag alltid finnas där för dig vare sig du vill det eller inte. du är min värld älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0