Försov mig..

Heeej!
Försov mig imorse till nio heh.. :)
Är fortfarande skit förskyld osv :/
Men har ingen lust att blogga just nu?
Men ajja slutade ett eller nå och hade engelska sista lektionen och där hände det lite saker men ingenting jag behöver ta upp här..
Men iaf så hade vi engelska prov pluggade inte mycket men gick fan bra :)
Efter det tjillade jag och pi på skolan sen drog båda hem till sig och jag snackade med mamma lite och nu dricker jag te xD
Känner mig gammal på något sätt?
Trött hela tiden osv.
Ganska Tjill dag även förut att jag råkade hälla vatten över mig igen där här onsdagen?
Fast Johanna hjälpte mig heh :)
Iaf så väntar jag på syster ska ta och ringa henne snart åde.
Roligt att man inte kan va med någon på hela helgen plus att man inte kan ha smink och kliva upp vid fem/sex på en lördag typ?
Men ajja ska ringa syster åde nu.
Ni fick lite onödig information nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0