Förlåt för det jag gjorde, men när jag försökte fixa till allt flydde du..

Hej!
Sitter här lite random och ska snart hämta cola.
Fick även just veta att min syster har gjort en ny header och jag är med på den :/
Som tur så såg man inte så mycket men men :/
Funderar fortfarande på en ny header men Magnus ska ut och fiska imon så inte gåre då.
Plus att jag ska skriva klart hela sagan, plugga Kemi, engelska, so och matte.
Dock tror jag att det bara kommer bli att plugga engelska och skriva klart svenskan, kanske lite kemi fast vet inte vad jag ska plugga på.
Eller så sover jag och dricker cola..
Är gode mig lite irriterad på världen just nu.
Haha oj långt inlägg eller vad?
Grattis till er som orkat läsa.
Yeej!
Fick Magnus att hämta cola åt mig!
Lat som jag är.
Nämen ska fan nörda film ikväll/natt..
Dock inte äta godis för vill inte spy...
Asså fitta!!
Byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0