Fifan..

Dagen har sugit!
Förlåt för dålig uppgradering men har verkligen inte hunnit, ser hur jag hinner imorgon också?
Har seriöst packad sen jag kom hem från skolan!
Morgon dagen verkar inte heller bli najs efter ett tag..
Först skolan, sen möta upp kusinen som kommer från Malmberget för dom har något skit med skolan, hon bor i Kiruna!
Iaf efter det så blire väl tjilla med henne till syster slutar och sen äre fan bah hem efter ett tag och städa och packa!
Fyfan är helt slut just nu!
Liksom inte min grej!
Föresten så får jag inte ha smink, eller kan inte viktigt information eller hur?
Haha kom på att jag måste plugga imorgon har prov i engelska på onsdag!
Nä men ska sova nu godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0