Fastnade

Heeej!
Fastnade framför datan så nu ska jag väl snart ta och plugga, slagit av datorn också så mobil bloggar.
Mamma sa även åt mig att gå och lägga mig men måste seriöst göra klart svenskan för ska ändra lite på den när jag skriver på datan och det kan ta ett tag och har två lektioner på mig så :)
Men iaf så är inte direkt trött men flummig somfan om vi säger så.
Ont i magen och hungrig också haha!
Ska väl ta och äta något kanske?
Inte tårta iaf, haha jag åt aldrig tårta idag, hade ätit så mycket godis så jag börja spy :)
Haha låter väl som jag då alltså.
Jo föresten så ha jag ju suttit vid datan dom senaste fyra timmarna nästan ni kanske vill veta vad jag gjort?
Om inte så sluta läs.
Jag har kollat på youtube, haha roligt ens?
Nä men kollat på sminkvideor typ ;)
Faktiskt roligt och glömde liksom bort tiden litegrann där :)
Ajja skriver mera när jag pluggat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0