Bloggar ändå

Kände fan för att blogga.
Igår gick jag och la mig vid tolv men kunde inte sova så låg vaken till nästan fyra!
Sen försov jag mig men hann ändå fixa mig och möta upp Felicia och sen till skolan.
I skolan vare sjukt Tjill fast hade något test i svenska men tror att det gick bra iaf!
Sen sög Hkn..
Efter det for jag hem, duschade, åt och kollade tv.
Sen ut med Felicia på en dampig dag med musik, yrhet, skratt, illamående och lite mer heh..
Sen skulle hon hem och då for jag hem, duschade (igen) och nu gör jag inget typ?
Ligger i sängen och är skit trött.
Har ju även bra-dagen imon.
Då ska vi samla in pengar till typ Bolivia eller något?
Iaf så ska vi göra en spökbana.
Trore blir najs.
Har vanliga lektioner tills typ halv tolv.
Fast jag är inte med på idrotten eftersom jag är sig förskyld och tänker inte springa 3 kilometer.
Vet inte ens vars mina idrotts kläder är haha!
Iaf så efter det blire att fixa spökbanan sen typ hem och äta åde. Tillbaka dit tills halv fem sen typ vara där till åtta eller nio?
Sen kolla om Felicia vill vara ute tills typ tio eller något och tjilla.
Sen hem kolla big brother och sen duscha.
Sen kolla något allmänt program/serie/film tills jag blir trött sen sova.
Nu vet ni hur mina dagar kommer se ut!
Hoppas även på att få internet om typ 2/3 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0