även om jag verkar frånvarande och sur så gillar jag dig fortfarande..

äntligen kan jag börja blogga som vanligt igen!
fett najs!
iaf så försov jag mig imorse heh..
han till sista lektionen sen slutade jag ett!
också fett najs.
sen har jag varit och fått en solspray på laponia nagelstudieo!
sjukt najs!!
Dock så ser jag fräkning ut ;/.
fast det ska gå bort när jag duschar.
om inte ser vi väl om jag går utanför dörren!
väntar även på att det ska ha gått sex timmar snart så jag får duscha!
vill verkligen duscha.
verkar iaf som att jag är brunare, fast är fläckig just nu.
var med felicia idag också
orkar inte skriva allt vi gjorde men typ ute, spelade biljard hemma hos mig.
fast hon ägde ut mig för jag skött i åttan hela tiden heh..
iaf så kommer jag gå och duscha om en kvart typ?
lite tidigare kan väl inte göra något?
ajja ser väl hur det blir!
ni får bild senare!
skit najs att jag har internet.
nu ska vi fixa mitt rum åde typ nästa vecka eller något?
ajja långt inlägg eller vad?
men iaf så ska jag typ tjilla sönder vid datan, duschen, bb, sängen!
älskar min nya säng också!
lärt mig sova nu heh..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0