Äntligen!

Hej!
Förlåt men internet har inte funkat!
Efter skolan drog jag och Felicia hem till mig o kolla film, rätt så Tjill?
Fast jag somnade heh..
Iaf när filmen var slut så väckte Felicia mig och då tjillade vi ett tag osv!
Sen drog vi till stan sen hem till mig och sen på stan igen haha!
Sen skulle Felicia hem och då var jag med 3 andra roliga :)!
Rätt så sköjj men sen skulle dom me bussen och då orkade jag inte vara kvar och sen var det så jävla kallt så drog hem!
Kom hem för ett tag sen och nu ska jag duscha, liksom en vana.
Är skit förkyld så tror att jag ska vara hemma imon?
Seriöst jag dör!!
Men vafan får väl leva med det.
Men toppen att vara hemma imorgon då kanske jag fixar det där med favorit plagg?
Om jag nu kommer ihåg heh.
Bloggar kanske innan jag går och lägger mig?
Är skit trött :)!
Bjuder på en bild på mitt matteprov..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0