test :)


jag har insett att min senaste kyss.. inte var på riktigt..
Jag har insett att.. jag inte är som förut.
Jag lyssnar på.. olika?
Jag pratar... med några fina ;)
Jag tycker om.. att vara med dom jag älskar <3
Jag avskyr när folk.. är falska!!
Min bästa vän.. felicia
Min första vän hette.. Jenny Mukka <3
Kärlek är.. underbar så länge den varar
När jag lagar mat.. blir det inte  så bra..
Jag tänder på.. vettefan
Det sexigaste yrket är.. vettjah?
Det är charmigt med.. killar som bryr sig :)
Jag är rädd för.. mycket!
Den värsta känslan är.. sorg!
Den bästa känslan är.. kärlek?
Jag är bäst på.. förstöra!
Jag är sämst på.. att tänka på vafan jag säger och skriver!
Jag kommer alltid att vara.. ingen aning?
Det finaste som finns är.. vännerna <3
I sommar hade jag.. hyfsat bra.
Sist jag grät var.. jadu..
Jag kan.. om jag bara vill men jag vill aldrig.
Jag kan inte.. det jag inte vill
När jag vill tänka.. så skriver jag!
Min mobiltelefon är.. spruken.
När jag vaknar på morgonen.. vill jag va med nå roliga!
Innan jag går och lägger mig.. tänker jag på allt och smsar
Idag har jag sett.. inget specielt?
Ikväll ska jag.. sova?
Jag vill verkligen.. vara med mina saknade vänner!!

tog från lisa  ;)

Jag länkar hennes blogg men kommer inte ge ut lösen och det till någon!
http://giirlppower.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0