test!

Personligt:
1. ditt fullständiga namn? - Jennifer Emma Elin Johansson..
2. korrekt ålder? - 13
3. längd? -  typ 1.57 eller nå -.-
4. vikt? - 46 kilo.......
5. smeknamn? - knas, Jenni eller nå?
6. vart bor du? - Gällivare ....
7. vad gör du på fritiden? - Umgås med vänner osv! 
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - vettjah?
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - venneh?
10. vad är du mest nöjd med? - ingen aning?
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - ingen aning XD
12. vad vill du jobba som äldre? - typ inget xD men kanske frisör!
13. hårfärg? - brun/svart
14. ögonfärg? - grå, blåa ;)
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - jag är sjukt olydig :)!!
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - nepp
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - mycket!
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - platta håret, foundation och mascara typ?
19. någon vana? - haha jo!! -.-
20. lyckotal? - inget typ?

Vänner/folk:
21. vad heter din bästa vän? - Felicia Johansson :) 
22. hur många nära vänner har du? - ork inte räkna!
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - nje typ inte?
24. vet många personer vem du är? - hur vet jag ?
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - vet inte?
26. när var du senast med någon kompis? - vet inte, måste kolla upp minnet -.- 
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - ibland...
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Felicia?
29. vem sov senast hos dig? - Felicia ? ;)

Romantik:
30. vill du ha ett förhållande? - har ett :) 
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - äldre typ? :)
32. är du kär? - joo :D
33. tycker någon om dig mer än som vän? - typ?
34. är du redo för att satsa på ett förhålland? - Jaa!
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - vet inte..
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - typ?
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - jo!
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - neej!! 
39. i din klass? - nej!!!!!!!!

Från kram till sex:
40. har du kramat motsatta könet? - Jo!
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Jaaaa!
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? - Joo!
43. har du pussat någon i motsatta könet? - men jah ..
44. har du pussat någon i medsatta könet? - Japp :)
45. har du pussat den du tycker om? - inte den som jag tycker om nu menmen ..
46. har du pussat någon inför folk? - haha jo!
47. kysst någon inför folk? - Japp!
48. hånglat inför folk? - Somfan -.-
49. vem var ditt första hångel? -Fredde.....
50. hur många har du hånglat med under en kväll? - alltså? inte med flera på en kväll men ..
51. vem är ditt bästa strul? - vettefan!
52. och vem är ditt senaste? - hahaa jani!
53. ditt snyggaste hångel? - ja det vill ni gärna veta ;) 
54. skäms du över att hångla inför folk? - neej!
haft sex med någon på offentlig plats? - nej!
haft sex överhuvudtaget? - nejdå ;)
57. hur gammal var du första gången? -
hur gammal vill du vara första gången? - inte vet väl jag? 
59. blivit dumpad efter sex? - nepp!
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? - typ som liten?
61. har du gjort något av detta med de medsatta könet? - japp 
62. bi? - haha nej!!
63. har du någon allergi? - typ inte ?
64. vad tänker du på innan du somnar? - musik <3 
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? - vettefan?

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Båda typ?
67. en kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - båda!
68. vad kommer först, killen eller din bästa vän? - bästavännen typ?
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - haha ....

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. runkar du regelbundet? -

Vad väljer du?
74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - Icke oskuld med åldern 13..
75. vänskap eller förhållande? - båda?
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejeni stan med finast personlighet? - Inget av det!
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? - öh?
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 13?

Skulle du?
80. kunna byta liv med någon? - Japp
81. isåfall vem då? - vettefan?
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - ehm venneh?
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - haha nej!
84. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - dum fråga..
85. kunna sova ute på vintern? - nå hade jag kunna alltid..
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - skåne?
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - ....

Klädstil:
88. anser du dig själv vara en speciell stil? - Nej? 
89. vad klär du dig i oftast? - leggins, och så?
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? - nja typ?
91. klär du dig dyrt? - Ibland ?
92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - Vanligt ???

Senaste 48 timmarna har jag?
93. pussat någon? - nej
94. haft sex? - Nej.
95. fått en kram av en helt okänd? - Nej
96. ringt någon? - Japp
97. blivit uppringd? - Japp
98. funnit kärleken? - Nja?
99. kollat på google? - typ?

SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? - typ 15 min? ;o

några till som ville att jag skulle skriva om dom på bloggen tydligen ;)

Emma Fyrën

en snäll men endå ganska omogen tjej, sjukt bra humor ibland, sjukt jävla smart och söt, bäst på att måla naglarna :)!

Andreas Lidman


en som jag bråkat med sen 1an typ? haha nämen sjukt bra på fotboll, snäll ibland och söt då :)

Lucas Vänt

en som jag kanske inte varit så jätte snäll mot om vi säger så men det har väl inte du heller direkt varit. inte träffat på en år typ, kanske lite saknad. bra på att köra skoter, en som jag kanske kommer måste säga förlåt åt över ett tusen gånger för allt jag gjort och jag ångrar mig sjukt mycket visste inte att jag var så dum.. fuck kan inte släppa det, men vi har iaf saker att reda ut men jag kan bara inte snacka om det med dig eftersom vet att du kanske blev sårad osv. förlåt för att jag jämt är så dryg mot dig men vill serri inte komma ihåg, men när/om du kommer upp till gällivare till påsk eller sommarn eller vad det nu var så måste jag få träffa dig och säga förlåt. kommer fan ihåg när du skulle fara tillbaka hem. så failat när jag gick därifrån och grätt.. fuck sorry för allt, måste få säga förlåt i verkligheten snäll? men snäll ibland och söt kille :)
PS; haha hittade en gammal bild på dej ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0