skoterhelvete..

sorry att jag inte har bloggat men glömde bort det igår.
igår så tijllade vi vid skype, nej vi fattade inte hur man gjorde.
tillslut så gick vi o kolla film fast då somnade vi båda så aa..
sen somnade vi vid 2 kanske?
sen imorse vaknade vi vid halv tolv och drog direkt ut med skotern.
eller beror på hur man ser på det eftersom vi inte fick igång den först.
tog ett tag eftersom vi var även tvugen att tanka skotern
 men det tog kanske en halvtimme innan vi började köra?
ajja sen hade vi kört i ca 5 minuter om ens de så skulle vi svänga och fastnade..
då skulle vi som sagt få upp skotern och det gick inte.
efter 10 minuters grävande osv gav vi upp.
gick hela vägen hem vilket var 1 km 1,5 kanske?
ajja gick till grannen o frågade om han kunde hjälpa..
men han skulle på jobbet..
ajja då gick vi tillbaka dit, satt där och grävde osv i en timme typ?
sen gick vi hem åt något sen gick vi o la oss xD.
men nu sitter jag här hemma hos felicia o tjillar vid datan :)
fast felicia o hennes pappa är o försöker dra upp skotern hehhehe ;).
ajja senare så vet jag inte riktigt vad vi ska göra men ser väl då :).
ajja det var väl allt?
vi ser ju om jag bloggar mera senare :)"
puss o heeej  :)


felicias dator så :)
ajloveju <3

nu tror jag att dom kommer hem??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0