sjukt nöjd :)

Tjaaaah :)! nu börjar blogga här igen o stannar :)!
sjukt nöjd över bloggen och mycket roligare att blogga nu :)!
tack Jenny :)!
nu äre bah för mej att tok blogga Ja0 :)!
just nu sitter jag och snackar i tele med felicia och säger najs bajs hela tiden :)!
men alla vet ju att jag är sjukt mogen ;)!
men är det någon som kan hjälpa mej att lägga in videoinlägg?
asså jag vill kunna videoblogga men vet inte hur man laddar upp videon på bloggen?
eller man kan ju lägga upp på youtube först men vettefan hur man får videon på bloggen sen ändå.
alltså sorry för min nobbhet och tröghet osv menmen :)!
ajja inatt ska jag väl tjilla? sitter även och tjockar mej :)!
men jag bloggar mera senare men komenerta gärna vad ni vill läsa om osv!
även tipsa, skriv era bloggnamn osv!
hehe även en förklaring till hur man kan ladda upp videoinläggen :)!
men en bild ofc :)!


Kommentarer
Postat av: sanna :)

f1 snygg bild! :)

2012-03-04 @ 00:24:19
Postat av: Julia

vart är skjortan ifrån?, den var jättefin. Har typ letat efter en sådan länge! :)

2012-03-04 @ 00:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0