nu blire bättre (:

Heeej :)
varit tjill idag om vi säger så :)
jag o felicia vaknade vi ca 12-13 tiden?
sen bakade vi ''sockerkaka''.
fast det blev typ inte det så..
sen åkte vi pulka o massa mera :)!
kom hem vid ca 9?
då gick jag till pappa och så kollade jag o alex saker till hanna :)
hon fyller år snart ju men beställde iaf 3 saker ;D.
men kan ju inte skriva ut vad på bloggen ;)
sen var jag hemma vid 22;00 tiden :)
iaf sitter jag iaf nu och kollar tv me mamma ;D
vet att jag har varit sjukt dålig på att blogga..
men nu blire ändring på det ;DDD
bloggar några gånger på dan ;D
och om jag är hemma får jag väl?
hmm?
göra långa o bra mobilinlägg typ ;)
ajja hejdå nu ska jag ta cola o göra en spype ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0