några sanningar om mej :)

1. jag tröst äter!
2. jag är sjukt rädd för att bli tjock men gör aldrig något åt det!
3. jag behöver alltid någon att snacka med!
4. jag är blyg när jag först träffar någon ;/
5. jag har varit skit dum mot folk som inte har gjort mej något ..
6. jag är rädd för att bli ensam.
7. jag stänger folk ute och de tar knäcken på mej.
8. jag har inte så mycket ork kvar.
9. många av mina skratt och leenden fejkar jag.
10. jag stötter bort all hjälp jag får.
11. hur mycket jag än vill tala om för vissa vad problemet är så går det inte.
12. det finns mycket mera, men inget jag orkar/vill skriva här ..

hörs senare puss o heej ;p

Kommentarer
Postat av: Annica

Låter som du har det ganska tufft, Va rädd om dig hoppas det vänder.

2012-03-09 @ 06:10:30
URL: http://annicaj73.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0