Hata mig för vad jag gör så hatar jag dig för den du är på riktigt då..

Hej!
Hojja är så sjukt less på "henne" nu, men rubriken stämmer ganska så bra, okej hata mig för det jag gör så hatar jag dig för den du är :)
Du var min vän en gång eller en väldigt bra vän och vi var med varandra skit ofta sen "förnedrades" jag och vi slutade men jag har börjat inse vem du är nu och hur falsk du igentligen är. Men vet du vad? Så jävla skönt att slippa dig nu och du har ingenting med mitt liv att göra nåmer och är Sjukt glad för det. Men ajja nog om dig då!

Ser ju om jag ska till skola. Imon eller inte, vill ju verkligen inte dit så. Ska fortsätta dricka min cola och snart ska man ju kolla bb och smsa men några fina! Även kolla lite bloggar :)

Älskar dig gumman du betyder allt <3


Kommentarer
Postat av: ffeliciaaj

Äldkar dig med, och du betyder också mycket för mig! Dock så var hon till vänster jävligt ful!<3

2012-03-28 @ 22:10:30
URL: http://Nattstad.se/ffeliciaaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0