Grattis hanna :)!<3

Heej!
tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg!
bilderna på kläderna kommer imorgon för orkar inte nu!
om någon vill mig något är det lite svårt och få tag på mej så sorry?
mitt batteri är dött på telefonen och orkar inte ladda den!
och sen har jag inte sim-kort till min iphone!
men ska hämta ett imorgon och såklart så kommer jag ha kvar mitt gammla nummer osv!
men alla kan ju smsa imon efter klockan 14;00 till 0705467641 :)!
men ajja kan ju även skriva grattis till Hanna  hennes blogg →  http://brynefall.blogg.se/  ←

Kan väl skriva att jag har kännt hanna jättebra sen jag gick i ettan eftersom hon och alex har varit bästisar jätte länge! hanna är som en storasyster till mej och har sett alla mina dåligaste sidor men hon tar mej för den jag är iaf. synd bara att jag inte kan fira henne på hennes 15-årsdag eftersom hon har flyttat.. men saknar henne sjukt mycket älskar dej :)!!



hahah. jag, min syrra alex och hanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0