Godmorgon :)

Heej!
sitter o trycker i mej chilinötter xD.
något i fem för att mammas kompisar var här o levde om roligt nej?
nu sitter mamma o snackar worldfu (stava?) men jag kan inte det har aldrig spelat det heller?
nog om det nu annars har jag inte gjort så mkt, tvätt ansiktet med något medel.
kan ju också säga att jag har testat adsett eller vad det nu heter?
det där man kännar pengar på men jag fattade inte hur man gjorde så det gick typ inte?
men ska väl försöka kolla upp det där sen?
men spela roll fick iaf just pengar av mami så spela roll xD.
skulle faktiskt vara med 2 stycken idag men jag sov istället, eller kan ju va med dom nu men orkar inte xD.
hahah glömde skriva det men fick torka upp spy inatt ;/.
men Sisu e lika söt för det endå!
men nu ska jag dricka dricka osv!
men skriver senare ska fixa lite på rummet sen kommer syrran :)
puss alla fina :)!


bilder från år 2012 :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0