Frågestund, spamma med frågor :)!

Heeej :)!
sitter och kollar tv nu och drogar klubbor ;)!
fast jag smsar osv också hehehe ;).
just nu börjar laink så det blir väl att kolla det!
inte för att det är så bra men inget roligt osv på tvn ju :)!
funderar även om jag ska baka kladdkaka senare?
jag tror det men då kommer det bilder senare på hur den blev :)!
fan vad skönt med lov men det känns ändå som att jag ska till skolan imon menmen :)!
jajja ska kolla lite tv sen blire ansiktsmask o ett bad, skönt :)!
hoppas att ni har det bra alla söta läsare där ute ;)!
tänkte ha en frågestund och om jag har ca 25 frågor så svarar jag några i en video :)!
SPAMMA MED FRÅGOR NUDÅ :)!!
svara på alla slags frågor :)!


Kommentarer
Postat av: Anonym

1. gillar du någon just nu??

2. vad heter din bästa kompis??

3. några du hade velat lära känna bättre??

4. vad är du mest nöjd med ditt liv??

5. om du fick välja vars du ville bo, vars hade du bott??

6. 5 tjejer och 5 killar som ser bra ut??

7. hur länge haru blogga??

8. röker/snusar du??

9. hur många har du strulat med??

10. någon som du litar på??

2012-03-04 @ 18:42:14
Postat av: Klara ;-)

1. Vem gillar du :)? 2. Vad tycker du om Justin bieber och 1D? :) 3. Vad är du mest nöjd med i ditt utseende? 4. Hur många besökare har du? :)

2012-03-04 @ 19:03:31
Postat av: Malin Oskarsson

Vad tycker du om 1D ?

Kan vi umgås nån dag nu under lovet? :)

Vem är din bästavän?

2012-03-04 @ 19:04:20
URL: http://bbanajd.blogg.se/
Postat av: Linus

1,har du skolkat mycket senaste terminerna? ;)

2,favorit musik?

3,favorit skoter?

4,räcker det med frågor hehe

2012-03-04 @ 19:47:49
Postat av: häämlih

haru tappat oskulden?

2012-03-04 @ 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0