facebook grejj

orkade inte ta många!

Sanna Backteman

Nngon jag inte känner så jätte bra men sjukt söt och snäll, måste träffas :)!

Jens Jonsson

en snäll och gullig kille, rolig oftast, inte varit med på sjukt länge :)!

Frida Eklund

någon som jag inte känner, vi snackade väldigt mycket förut men nu har vi tappat kontakten men snäll och söt tjej :)!

Enya Eriksson

någon jag inte känner alls, aldrig snackat med eller nå men säkert snäll :)

Johanna Hieta

en sjukt snäll och söt tjej, älskar dig gumman <3

Tanja Fernström

min kära kusse! sjukt snäll, rolig och söt, inte träffats på ett tag nu :)!

Sofi Grönberg

någon som jag inte känner men sjukt bra på fotboll, snäll och söt :)

Erik Thyni

känner inte så bra men snäll och söt och ganska rolig oxå :)!

Ebba Granström

en som jag inte träffat på ett tag, men en av dom roligaste jag träffat, snäll och söt ofc :)

Felicia Leskinen

känner inte men säkert snäll, men söt äru :)!

Felicia Johansson

ojoj nu finns det mycket att skriva ;o. du är den som står mig närmast, han varit sjukt bra vän med dig i ca ett år och några månader även fast det känns som en evighet! du har alltid funnits där för mig när det varit jobbigt, du är min vardag, är med dej nästan varje dag annars smsar vi, snackar i telefon eller skype! vad som helst bara för att kunna snacka med varandra osv! du är nästan som en syster för mig och man vet aldrig vad vi har i farten ;). if you now what i mean? du förstår dig på mig och vi är sjukt lika med det mesta! du är nummer ett på rolighets listan vettu! sjukt snäll och söt vettu snygging ;). utan dig är jag ingen älskar dig gumman ;*<3.

Salamat Umadova

känner inte så jätte bra men träffats nån gång, skit rolig och snäll tjej, sjukt söt oxå :)!

Martin Hjärtström

någon jag inte känner så bra men träffats nån gång, rolig, söt och snäll kille ;)

Erik Söderlund

en som jag känner ganska bra och som vet ganska mycket om mej skulle jag kunna tro, men sjukt snäll, rolig och söt kille :)!

Lisa Örn

en som jag så jävla gärna vill träffa, synd att du inte bor i gällivare, jävligt saknad! du är sjukt underbar, rolig, snäll, söt osv! finns så sjukt mycket bra saker att skriva om dig, hoppas att du ska till gällivare sanrt gumman, miss you, tusen hjärtan!<3

Alice Öhman

inte träffat på sjukt länge, ett och ett halft år sen typ? men skit rolig och snäll tjej såklert söt oxå :)!

Danne Wåhlström

sjukt snäll, söt, gullig, snygg kille, älskardej gubben!<3


Det var alla :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0