Badet ;)

Hej!
Jag och felicia orkade inte gå så vi drog på badet ist ;)
Ovanligt nog så var det skit kul, vi dampade sönder och hade roligt hela tiden typ :)
Var där i ca två timmar och kom hem vid åtta, eller Felicia följde :)
Hon får hem för ca tio minuter sen eller något och jag är iaf skit trött och ska försöka håla mig vaken för att kolla big brother ;)
Om jag inte orkar så får jag väl kolla på datan imon :)
Börjar iaf åtta imorgon och då har jag slöjd så vi ser ju om jag skriver då för sen har jag so, idrott, svenska/engelska (språkval), lunch klockan halv ett till ett, biologi och sen slutar jag vid två :)
Typ jobbig dag det kommer bli :/
Ska iaf fortsätta smsa med en söt och snart kolla tv men har inget smink på mig så slipper tvätta bort det iaf :)
Tror inte jag bloggar mer ikväll men kanske beror på om jag har lätt och somna eller inte, oj nu blev det ett ganska långt inlägg men puss alls fina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0