Tjabba

Tänkte skriva vad jag gjort dom senaste dagarna.
Var ju somsagt med felicia i måndas.
Vi tjillade lite, gick och fikade osv.
Sen drog vi och var med Reza och Erik.
Åt pizza också.
Sen kom typ Linus åde.
Sen drog Felicia hem vid åtta/nio tiden.
Vi andra drog på sj träffade lite folk.
Sen var vi med monique.
Då gick vi runt lite sen skulle hon äta då drog vi på Sibylla.
Tjillade där sen följde vi med monique till Statoil.
Sen drog jag hem och då var klockan halv elva.
Duschade sen gick jag och la mig.
Vaknade först vid halv sju idag också :/
Då fixade jag mig och åt sen drog jag ut med Felicia.
Vi gick på OKQ8 och jag köpte några klubbor.
Sen gick vi på stan och tjillade sen såg vi Johanna och Jenny.
Jenny hade även med Bella.
Guuuuud vad gullig hund hon har :).
Vi följde med Johanna hem eller ja.
Utanför henne.
Sen skulle Felicia hem och då drog jag hem också.
Gick värsta läskiga vägen medans jag snackade med Bertil i telefon.
Det var massa måsar.
Om ni nu vill veta så är Bertil Felicia.
Sen när jag kom hem duschade jag.
Åt någonting.
Umgicks med min hund.
Åt jordgubbar.
Tjillade framför Tvn.
Åt en macka.
Gick och la mig i sängen och läst bloggar.
Och nu bloggar jag.
Har legat här sen två.
Ska gå upp och äta nu.
Stoppa alarm till imon också!
Stoppar det på halv elva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0