tillbaka ;D

Heeej!
vi åkte hem redan idag eftersom jag är sjuk sen började det regna åde.
iaf så har jag feber och är förskyld.
jag har svettas som en gris hela helgen typ haha .. ;D
iaf så orkar jag inte skriva vad vid gjort med typ kört moppe, ätit, spelat, sovit m.m ;)
kom hem vid åtta och påvägen hem var vi och kollade på farfars grav i hakkas♥
sen for jag hem sminkade mig och byte kläder sen var jag med felicia.
mådde hyfsat bra då :)
köpte pizza, godis, två coca cola, en twix, tuggummi och glass ;D
ahhahahhahaha tjockt?
vi var ute men sen började det regna och då drog vi till mig.
vi åt godis, kollade film och skrattade åt massa helt random saker.
sen drog hon hem vid tio/halv elva tiden något?
då tjillade jag, kollade facebook osv.
magnus kom nyss hem med min tavla! (Y''.
iaf så sitter jag med hårfärg i håret, ska sitta och tjilla alltså i ca 40 minuter till.
eller lite mindre.
ska ha i det i en timme :).
känner även att febern stiger just nu.
kommer bli jobbigt att duscha eftersom jag inte brukar kunna duscha med feber men vad har jag för val?
är sjukt trött så direkt efter jag har duschat ska jag ta och lägga mig.
tror att jag ska sova ut imorgon?
för sen kommer mina kusiner ju på måndag så då kan jag inte sova så länge.
ska ju umgås med dom då :)
eller ja mina 2 kusiner och min moster :)
blev ett ganska långt inlägg.
imorgon ska ni får bilder från farfars grav.
lovade även alex att jag skulle lägga ut dom eftersom hon inte hade kameran med =)
nä jag kommer inte skriva något mer ikväll så vi säger väl godnatt här då ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0