Sorry :)

Sitter hos pappa just nu och kollar iphone skal.
med min syster då.
hittade 11 stycken och får se vilka jag tar :)
iaf så åker jag typ iväg imorgon.
med pappa, christin och alex, bosse och rex också då =)
ska iaf hem på en timme kanske?
måste dock gå hem sen vet jag inte om mamma och magnus är vakna men hoppas.
ihelg är jag borta med husvagnen, kommer hem på söndag.
blir ingen uppdatering alls ihelg.
kommer hem på söndag och städar klart allt i mitt rum.
efter det blire typ tjilla.
sen på måndag så kommer mina kusiner åde.
dom stannar tills tordag och då åker vi också iväg till skelleftiå.
är där tills på söndag.
vi ska typ gå på stadsfesten åde.
iaf på söndag åker mamma,magnus och alex hem.
men jag tar bussen eller så kör dom mig till mormor.
hon bor i kvarnåsen.
blir där från söndag eller måndag till fredag.
på fredag åker vi in till skelleftiå och går på begravning.
sen tillbaka till mormor och är där till på söndag.
sen åker jag hem :)
mina planer :))) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0