Sorry igen..irriterad

Hejsan! Dålig uppdatering har det varit somfan idag.
Men iaf Så gör jag inte så mycket ska väl sova?
Jag har ju såhär mobil också!
Dock ingen skillnad från min förra tycker jag..
Blogg.se spåren funkar somsagt inte så kan inte mobil blogga så ofta.
Men skit samma.
Känner sjukt jävla sliten om jag ska vara ärlig.
Har inte duschat på två dar heller, äckligt..
Eller för mig iaf.
Så direkt jag vaknar imon ska jag duscha.
Nä blir barairriterad av att blogga.
Är ju inne via telefon fast går in på safari och söker på blogg.se.
Det är ju som att blogga från en dator.
Men min telefon ändrar ju varenda litet jävla ord eller sätter ihop något som ser fan ut som finska.
Fifan vad jag blirpå dåligt humör nu, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0