ooppps långt inlägg..

Tänkte slänga in ett inlägg nu :)
sitter nu hos min morbror hans sambo och mina kusiner.
vi kom fram vid sju tiden och sen dess har vi kollat runt lite här och dom har as gölliga ormar och sköldpaddor.
dock gillar jag inte sköldpaddor så mycket.
dom ser ju så sura ut -.-'.
efter vi kollar runt så har jag sminkat min morbrors sambo monica och lockat hennes hår :)
något jag tycker är sjukt roligt :)
Sen har vi suttit i köket.
mest jag, mamma, monica, amanda och min syster.
men sen har min morbror kommit och gått lite grann.
även magnus :)).
vi har snackat jätte länge nu, ätit melon, chips och godis.
och dricka då :)
Jag har faktiskt börjat vara lite trött men ska väl gåv och lägga mig på en timme eller något ;:)
funderar på att sova nu ist?
ska berätta lite om imon.
vet inte när jag ska upp men kanske vid 11/12  eller nå?
efter det så ska jag fixa mig kanske äta frukost med dom andra och sminka och fixa håret på monica.
ska även fixa mamma's hår.
efter det har jag ingen aning vad jag ska göra men någon gång på dan ska vi på stadsfesten.
vet inte hur länge vi ska vara där men sen ska vi dit på kvällen.
ska även kolla om jag hittar något imon :)
kläder då.
efter det så har jag ingen aning när vi kommer hem eller något men aa.
sen på lördagen ska jag säkert sminka och fixa monica och stadsfesten.
vi ska iaf på stadsfesten på kvällen.
annars vet jag faktiskt inte :)
åker på söndag till mormor också.
skriver allt eftersom jag inte vet när jag kommer blogga igen.
men nu ska jag vara social med dom andra hejdå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0