Onsdag 20 Juni 2012 :)

Hejsan!
blev skit glad nu när jag också fått den nya blogg.se.
den är verkligen skit najs :)
vaknade för tyå en och en halv timme sen.
orkade inte kliva upp av mitt alarm heh.. :)
iaf så har folk ringt mig typ sen 16;00 eller något sånt.
sjukt jobbigt.
dock ringer fortfarande.
men orkar inte dra ut så svarar inte bra nog som jag är :)
blir alltså att tjilla hemma idag.
borde fixa lite i mitt rum eftersom mina kusiner kommer nästa vecka på måndag.
men om haf städar det nu så kommer det vara lika stökigt igen när dom kommer.
min blogg.se app funkar inte.
antar att det har någonting med den nya blogg.se att göra?
jajaj mobil inlägg är hyfsat tråkiga.
dock gör jag nästan alltid det men ska fan i mig sluta =)
är skit hungrig så ska ta något och äta snart.
även fråga om mamma har köpt min hårfärg?
bad igår om att hon skulle köpa 2 st.
en till idag och en till på lördag eller söndag typ? :)
nu blev jag serri sur.
mamma kom in i mitt rum och då frågade jag om hårfärgen.
till svar får jag har inte varit på stan..
fatta sur jag blir!!!!!
ajja ska be henne köpa det imon iaf.
oppppsss ganska långt inlägg, grattis till er som orkade läsa det ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0