jag kan fejka ett leende men inte kärleken till dig <3

Hejsan sötnosar!
märkte just att ni fått en del bildlösa inlägg nu dom sista dagarna ;/.
ska försöka ändra på det, eller ska ändra på det.
samt ladda upp lite bilder på datan heh.. ;)
fast har nog ganska många redan nu, därför segar datan hyfsat mycket.
plus all jävla virus då.
eller tror att det mesta är bort nu faktsikt.
eftersom jag får min nya telefon imon så åker ju den gamla i nån låda eller något.
alltså?
jo då vill jag ju ändå ha kvar bilderna alltså måste jag lägga in dom på datorn.
hhaha roligt?
men iaf så längtar jag sjukt till imon ;)
fick även veta att min farbror som är lika gammal som mig har försökt få tag i mig.
han och hans kompis som jag är typ halvsläkt med eller inte släkt med alls ville att jag skulle med och fiska.
vill ni veta en sak?
jag är rädd för fisk, jag hatar fisk, jag hatar att fiska, jag hatar naturen!
men jag saknar sammakko!
hahaha inte för att det hör hit menmen.
skulle så jävla gärna vilja bo där <3
fast jag hatar nästan alla byar men jag älskar sammakko.
älskar alla somrar där och allt. det är så jävla underbart ställe så fyfan <3
iaf så ska jag ladda upp bilder på datan så att ni slipper bildlösa inlägg nu :)
500 till bilder på datan ojojoj den kommer sega -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0