I was born to be somebody.. <3

Hej alla vänner och ovänner!
skulle typ sova i brist på annat men felicia ringde och väckte mig.
gick med henne på gojjan iaf sen hem, köpte godis och dricka♥
 snackade med henne i telefon till typ 14 eller nå?
mer typ.
iaf så har jag skypat me henne sen tills min skype fuckade upp sig.
iaf så dunkar jag musik nu.
Justin bieber också, hoppas att granarna hatar mig nu, det får dom leva med!
orkade inte sätta upp basen på något så lätt den stå på golvet heh.. ;)
iaf så sitter jag nu och tjillar sönder framför datan med musiken.
love justin bieber!♥
nöter ut typ alla hans låtar ;)).
efter skolan gick jag föresten inte hem direkt.
tjillade vid skolan sen stan ett tag.
haha Reza körde hem mig fast han inte behövde gulligt♥
misstolka inget, han är min bästa killkompis!
en man kan lita på upp till 110 %.
det är skit najs!
mår fan ganska bra just nu, livet rullar på!
haha sa ju det, behövde fan inte dig för att leva.
lever bättre utan dig, utan dit jävla tjat.
inte för att typ någon gillar dig men a.
alla har sitt eget lilla sätt överleva skitet.
liksom dom flesta har jag alltså mitt.
även om jag faller så sjukt många gånger.
det är olika, kan hända flera gånger på en dag.
bara att prata om det för mig att må dåligt så väljer nu att jag inte gör det.
kommer aldrig ändå ta upp det på bloggen.
inget som angår er heller ;)).


-JenniferJohansson'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0