Förlåt (:

Hejsan!
tänkte skriva vad som har hänt dom senaste dagarna!
innan jag drog till emma och färgade håret åde så var jag på stan med syster och mami.
jag köpte en foundation, två foundation svampar,  ett par shorts, handväska, skor, en t-shirt, dricka, nötter, chips, leggings, citron till håret, blondering.
sen var inget mer vad jag vet?
tror inte det iaf ;)
skulle också köpt en jeans jacka men hittade ingen.
eller aa glömde totalt bort det.
sen sov jag ju hos emma och dan efter drog jag hem.
tjillade sen ut igen vid sju tiden.
aa var ute då iaf tills typ tio.
sen följde jag med syster och vi kom hem vid halv tolv- tolv eller nå.
sen satt jag och spelade uno med henne hahahaha!.
efter det gick hon och kolla tv och jag och kollade film i mitt rum..
nötte ut lite barnfilmer mogen som jag är..
efter det sov jag sen vaknade jag vid tolv-ett tiden.
låg kvar i sängen och gick upp vid två.
fixade mig sen drog jag till mammas jobb sen till läkaren.
det är ingen riktigt läkare/doktor eller jo men inte en sånn som operarar eller något sånt.
han kollade på min rygg och hjälpte mig med några övningar.
det tog typ en timme om inte mer.
då drog jag hem eller mamma köpte en cola åt mig ;).
så nu sitter jag här.
var tänkt att jag och emma skulle till sannviken och bada.
men det regnar ju föfan.
typ?
ska kolla om vi drar ändå.
ska iaf till emma sen ser vi ju vad vi gör.
Puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0