Fan du är så jävla underbar..

Hej!
Ajja nu ska jag först berätta om min dag.
Först så försov jag mig för glömde helt att stoppa alarm!
Men vaknade iaf nå i åtta så kom halv nio.
Kollade på när dom spela bränboll.
Första omprovet i matte.
Kolla bränboll (igen).
Sen lunch.
Sen andra omprovet i matte.
Kollade när som spelade bandy.
Eller ja..
Kollade inte utan hade roligt istället!
Sen gick jag ut och tjillade vid skolan med Felicia, Erik och Reza.
Sen for Reza och Felicia.
Då stannade jag med Erik och då hade Linus kommit.
Haha blev typ misshandlad av dom ;)
Ajja sen tyckte dom tydligen att jag dissa? ;s
Då for jag iaf hem och tjilla framför Tvn.
Snackade lite med mamma sen skulle jag ta en powernap.
Gick det bra eller? Sovit i 5 timmar typ.
Jävligt skönt!
Fast kommer typ va uppe hela natten men är ju ledig imon :)
Blev ett långt inlägg menmen ;))
Iaf så ska jag kolla tv nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0