åhhhhh..

Jag gjorde ett videoinlägg men sen när jag skulle stänga av det så var tydligen telen död?
sjukt irriterande men ni får helt enkelt klara er utan det mohahahahahahhaha :)
just nu skriver jag lite på facebook med lite random folk.
smsade även men telen dog ju så what ever!
kommer att bli skönt att sova i min egna säng inatt.
men ska äta godis åde heh.. ;)
fast först hämta iskall cola <3.
sitter föresten att funderar på en kommentar där det stog ''älskar du honom fortfarande?''
jag fattar liksom inte?
vem ska jag älska fortfarande? ;o
om du som skrivit det så kan du ju kommentera ett namn eller smsa 0705467641 ;)
dock gåre ju inte att vara anonym då men om du vill vara det kommentera på bloggen ;)'
ajja :)
känner att febern stiger och sjunker hela tiden.
hyfsat så jobbigt men kom just på att jag kanske ska ta en alvedon?
har inte tagit nån alls sen jag fick feber.
sjukt ont i huvet också! ;o
nä nu ska jag sluta klaga.
nu är jag hungrig så ska ta något att äta om jag orkar heh.. ;D.
Tjarrå (Y''
saknar tiden som var då, då vi snackade om allt och hittade på massa saker med hjälpte varandra genom allt. ingen kunde slå oss. vi ställde alltid upp för varandra och hade så sjukt roligt tillsammans. jag skiter i vad dom andra sa/säger du var en äkta vän, du betyde mer än guld. vi bråkade nästan aldrig förutom en gång. det var så jävla sjukt. men vi blev snabbt vänner igen. vi hade våran fjortisperiod där också. hahah älskade den perioden.
 jag kunade vara mig själv upp till 110%. när du byte klass förstog jag inte, jag förstog inte att det skulle bli såhär. på ett år har vi sagt två meningar till varandra. aldrig skriva med varandra. jag vet att du inte läser dethär. du hatar gällivare typ och jag förstår dig. men om du bara visste hur mycket skit jag skulle ta bara för att få träffa dig. skulle vara judomligt om du skrev ett sms åt mig att vi ska umgås.jag har inte ens dit nummer nåmer. när jag byte telefon försvann det.. jag har inget sätt att få tag på dig. önskar att du aldrig bytte skola. vill verkligen att du ska komma tillbaka så att allt kan bli som förr. minns du ens oss? frågor som jag aldrig kommer få svar på. visst vi snackar mycket skit, men vi tar konsekvenserna för det också.om du bara visste hur mycket jag faktiskt saknar dig. skulle verkligen vilja träffa dig Mina<3. i mina ögon kom du alltid vara min vän, även om du vill det eller inte. ärligt talat vill få tag på dig så mycket har hänt nu det senaste året och inget är sig likt utan dig. du som aldrig dissar en för en annan, du dissade aldrig, du fanns ALLTID där när jag behövde snacka, jag säger inte att du behöver finnas där jag mår ganska fint men jag vill att vi ska vara med varandra som förr! och jag skiter fan i vad dom andra tycker, saknar dig otroligt gumman <3  call me maybe? <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0