Svar på kommentar + failad video......!

 
                ffeliciaaj                                                 
 Kommer hem på söndag, så vi kanske kan umgås på måndag eller tisdag? Saknar dig med, lilla muppis! Loveu2<3
 
Svar; jodå, klart vi kan, najs bajs <3
 
 
hahaha fattar inte att jag fick de på video..
dissa att jag vart jävligt sur -.-'
fast den gick bah sönder i kanten :))
 
min syster har med sin dator + internet <3.
jag gör några videoinlägg per dag så slipper jag skriva vad jag gjort.
videosarna kommer att komma upp när jag kommit hem.
hahah ser ju vilka jag lägger upp!.
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Skit fin blogg! :)

2012-07-06 @ 01:04:18
URL: http://isabellwilhelmsens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0