Kvarnåsen :)

Tja! just nu sitter jag här hos mormor i lilla byn kvarnåsen :)
snackar lite med mormor osådär.
kom hit vid kanske fyra/fem tiden någon gång.
sen dess har jag ätit och sen vet jag inte riktigt vad jag gjort.
mormor har skaffat en ny tv så försökte lite med den som kom hon på att hon hade viasat eller vad det nu heter.
allt i onödan ;)
hahah men gör inget behövde bara trycka på en knapp sen =).
även hjälp mormor men att fixa eftersom nu har hon fått sjukt mycket saker eftersom mormor elly har dött ;/.
vi ska röja lite grann här och fixa men det tycker jag själv är ganska roligt =).
ska möblera om också, kanske byta lampor eftersom mormor fick några jätte fina lampor :).
men vi ser väl.
det är vad jag ska pyssla på med den här veckan :)
fast imorgon ska vi in till norsjö och köpa godis ;))
haha sen om det är fint väder ska jag hjälpa mormor klippa gräset :)
men nu ska jag hjälpa mormor att fixa till här i det stora huset!
Hejdå!
vi ser när jag skriver igen.
mormor har ju nästan alltid igång datan så är ju lätt att skriva men vi ser när jag har tid.
hon har även världens sötaste katter.
eller ja efter den jag hade då.
Sara är sötast fast hon är ju död.
men iaf så Hejdå! =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0