Kärlek <3

Kärlek till att blogg.se appen funkar :) Love <3 Men iaf så kommer uppdateringen inte bli bättre den här veckan -.-' Och eftersom jag bloggar via telefon så ork jag inte skriva vad jag gjort men kanske kommer ett videoinlägg senare vem vet ;) Iaf så är jag hos pappa för sov där. Har typ vätskebrist just nu så ska väl äta något och så. Ska till mamma snart också. Haha ska kolla om min syster is köra dit mig senare :) Är så lat xD Men ska fixa mig sen till mamma och packa för idag ska jag sova hos Felicia och imon på morgon åker vi till hennes stuga och kommer hem på fredag eller lördag :) Fett najs eller vad? :) Varit där förut och så. Men vet inte vad jag ska packa förutom bikini, lite kläder och tandborste o så. Men får väl se. Nä ska äta Åde nu puss alla fina. Jag kommer tillbaka när vi kommit hem och bloggar som vanligt :) Bjuder en bild på gårdagens outfit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0