Glömt

Glömt totalt att blogga förlåt för det. Men iaf så vaknade jag hela natten så gick aldrig och la mig heh. Där vid nio tiden var jag med Emma och sen kom Reza. Vi tjillade på stan för att höra Jennifer sjunga. Efter det drog vi hem till mig och efter ett tag kom Felicia :) Vi typ tjillade sönder i mitt rum och på balkongen typ. Sen kom Erik, Emma-lina och Sofia Fast Emma-lina och Sofia drog efter ett tag. Då tjillade vid på balkongen och sen kom Emil. Efter det tag så drog vi och skulle grilla. Fast slutade med att vi skulle bada (y" Iaf så drog vid och badade och ja.. Sen kom typ Måns, Johan och Simon. Efter ett tag så drog vid hem. Jag kom hem och åt sen väntade jag på Emma men slutade att jag somna. Vaknade iaf vid tolv och har tjillat sen dess :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0