Never gona miss u :)

Heeej! sitter här och tänker lite forever alone men är lika glad för det :) rubriken kanske inte säger så mycket men jag är faktiskt ganska glad att vi sa upp kontakten och nu vill jag verkligen inte ha tillbaka den, är det typ du som har fått mej att må dåligt hela tiden för nu när jag är utan dej så mår jag jävligt glad och är sjukt lättat :)! visst finns det vissa saker som jag saknar men inte många, skönt och veta hur falsk du var innan jag började lita på dej sjukt mycket..) ajja min dag har varit ganska tjill, inte så jätte ont i revbenen och det börjar gå över, eller inte helt men hyfsat :). idag vettefan vad jag ska göra, kanske vara med någon annars snart ta en powernapp, fast brukar aldrig orka kliva upp sen, eller jo typ tio på kvällen Ja0 :)! Jag tror att jenny skulle göra en header idag åt mej? annars så blir det väl någon dag, sen fattar jag verkligen inte hur man byter färg på bloggen, men om jag orkar fixa hela bloggen så blire ju jätte bra, men om hon inte orkar så ber jag syrran lära mej :)! näää nu ska jag ta och äta något, hungrig som vanligt XD. men en bild får ni såklart oxå :)!

inte direkt snygg men ändå, lägger in nyare bilder på datan ikväll :)!

puss och kram skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0