Hemma :)!

Tjaaah! har kommit hem just orkade inte va ute var så jävla kallt, ajja efter dom spelat gick jag, måns,reza och simon ut och tjilla sen kom annelie och så var vi ute o tjillade osv :)! innan jag var med dom så har jag rensat min garderob :)! gick hem ganska tidigt men e sjukt trött och ska typ snart duscha snabbt och fixa lite sen så blire att kolla big brother :)! har även funderat om jag ska färga håret i helg? kanske vet inte riktigt men isf så blire röd/brun :)! saknar fan det! men funderar på att beställa en skit röd färg ;)! jajja har inte så mycket mera att skriva, tror inte att jag bloggar mer senare för kommer tieep somna snart xD ajja men hejdå, ingen bild nu heller X'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0