förlåt att jag aldrig nånsin sagt förlåt..

Tjaaah! vaknade ca 17;00 eller nå men orkade inte blogga så kollade tv osv. men nu sitter jag och tänker på lite saker. jag mår inte dåligt av att se dej och tänka på att vi inte är vänner gör jag inte heller, men jag kan ju ärligt skriva att jag har tänkt på allt du sagt och du hade rätt med det mesta, visste har jag varit ganska dum men tack för att du fick mej att inse det :)! oxå ärligt talat så saknar jag alla bra minnen som vi haft men tänker inte så mycket på dom, du slutade och du insåg att du dissade mej men du slutade och vafan gjorde jag? jag fortsatte och nekade till det. sorry iaf, även förlåt om du mått dåligt över allt jag gjort mot dej och tack somsagt för att du fick mej att inse det:)! nu har jag även fått mej själv att inse att det var jag som fick mej att må dåligt men det är det ändring på! för varje dag som går så blir jag den jag var för ett år sen, den som var rolig att vara med osv. förut allt med självmord osv.. det var väl det jag hade att skriva :)! puss o hej, bjuder på en bild tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0