nu blire seriöst igen :)

kan börja med att skriva att jag har ju fått tillbaka min dator så blir seriös bloggning nu! :)
vaknade ungefär halv tolv och har legat och kollat facebook via telefon och tjillat :)
sen kom jag på att jag får tillbaks min dator idag så sprang och hämtaden!
ska snart gå och duscha (Y''.
sedan blire att fixa mig, även göra klart en video till bloggen.
fixade tre stycken igår men en blev så sjukt lång så ska göra en ny idag :)
mohhahaha ;D
ska snart kolla om emma är vaken och dra mig dit ett tag.
sen vara med en annan.
om jag ska vara ärlig så funderar jag på att sluta videoblogga -.-'
skämmer alltid ut mig så fucking mycket!
men ska slänga in ett test efter dethär sen duscha.
byee my lover <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0