förlåt :)

orkade fan i mej inte mobil blogga sorry!
iaf så var jag först med emma och sally och tjilla.
sen var vi med reza osv.
efter ett tag var vi med måns och john också och åkte moppe typ.
träffa jennifer och philip åde :)
sen typ tjilla vi hos måns, for även hem och åt någon gång?
då hade iaf emma farit hem så då tjilla vi där och sen gick bussen 21;00 så följde med henne dit :)
sen gick jag tillbaka till måns och tjillade där tills tio och då skulle jag hem.
sen kom min syster och hämtade mig efter 50 minuter kanske?
då for jag till pappa och sen körde hon hem mig.
sen snacka jag med mamma snabbt och blev på sjukt dåligt humör.
gick och duscha då och sen tog jag upp datan och bloggar då ofc.
 
iaf så när jag och sally väntade på att hennes buss skulle komma kom vi på en sak.
om en kille knullar runt tycker alla å coolt han får mycket ligg fan vad najs, eller nå sånt?
när en tjej knullar runt så säger alla istället vilken jävla hora eller något ..
lite skevt?
mohahaha nä nu pallar jag fan inte blogga nåmer!
Puss alla fina och fula där ute! :)
 
gammal -.-'

Kommentarer
Postat av: måns

du påminn mig om det där meden kille som knullar en massa och en tjeje, så kommer jag förklara ;)

2012-08-03 @ 03:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0